Panaszok

panasz űrlap
szerződés-ellálási űrlap

 

Minden panaszra kiváló megközelítést kínálunk

Ha olyan probléma merül fel, amely nem oldható meg új alkatrész küldésével, és a széket a gyártóhoz kell szállítani javításra, mi álljuk a szállítási költséget - ezt a prémiumot egyetlen más üzlet sem kínálja ebben a formában.

Nem szeretnénk, ha a vásárlónak, aki a webáruházunkból történő vásárlással bizalmat szavaz nekünk, reklamáció esetén bármilyen költsége lenne.
 

Komoly megközelítés - értékeljük ügyfeleinket

Aggódik a távoli panaszok miatt? Velünk nem kell. Az egyes márkák hivatalos márkakereskedői vagyunk, és jogosultak vagyunk az esetleges reklamációik kezelésére. Ha mégis reklamáció merül fel, igyekszünk megoldani azt, hogy Önnek, ügyfeleinknek a lehető legkevesebb gondja legyen. Az esetleges reklamációk gyors, nagyon rövid határidővel történő kezelését kínáljuk. A legtöbb esetben a reklamációkat úgy próbáljuk megoldani, hogy új alkatrészt küldünk Önnek anélkül, hogy a hibás alkatrészt el kellene küldenie hozzánk.
Ehhez elegendő, ha csatol egy fényképet a sérülésről vagy a hibáról, és ezt az igényt beírja az űrlapra. Természetesen ez nem lehetséges az esetek 100%-ában, néha az ügyfelek nem tudják maguk kicserélni az alkatrészt, vagy egyes gyártók látni akarják az árut, de a legtöbb esetben elegendő egy fénykép és az igénylés megírása a reklamációs űrlapon keresztül, amelyet a reklamációk részben talál.
Szolgálatunknak tekintjük, hogy Ön teljes mértékben elégedett legyen a szolgáltatásunkkal.

 

 

A szék a reklamáció előtt és a reklamáció után velünk :-)

 

 

Panaszok




Abban az esetben, ha a székre már lejárt a garancia, felajánljuk Önnek a javítás lehetőségét.
Kérjük, töltse ki a fenti reklamációs űrlapot, és a reklamációs osztály munkatársai tájékoztatni fogják a további lépésekről. Az alábbi árak csak a munkadíjra vonatkoznak.


Panaszok

dtest
Hibás teljesítésből eredő jogok és kötelezettségek
Minőség átvételkor

Ha az átvett áru hibás (pl. nem rendelkezik a megállapodás szerinti vagy ésszerűen elvárható tulajdonságokkal, nem alkalmas a szokásos vagy a megállapodás szerinti célra, hiányos, nem felel meg a mennyiségnek, a mértéknek, a súlynak, vagy a minőség nem felel meg egyéb jogszabályi, szerződéses vagy akár szerződéskötés előtti paramétereknek), akkor ezek az áru hibái, amelyekért az eladó felel.

A vevő az áru átvételétől számított két éven belül az eladótól díjmentesen vagy az árból ésszerű árengedményt követelhet, ha ezt kéri; ha ez nem áll arányban a hiba jellegével (különösen, ha a hiba nem hárítható el indokolatlan késedelem nélkül), követelheti egy új, hibátlan dolog vagy egy új, hibátlan alkatrész szállítását, ha a hiba csak az adott alkatrészre vonatkozik.

Ha az áru javítása vagy kicserélése nem lehetséges, a vevő a szerződéstől való elálláskor a vételár teljes visszatérítését követelheti.

Az áru átvételét követő tizenkét hónap alatt vélelmezni kell, hogy a hiba már az áru átvételekor is fennállt.

Az eladó nem köteles a vevő igényét kielégíteni, ha bizonyítja, hogy a vevő az áru hibájáról az átvétel előtt tudott, vagy azt maga okozta.

Használtan eladott áruk esetében az eladó nem felel a korábbi használat vagy elhasználódás mértékének megfelelő hibákért. Alacsonyabb áron értékesített áruk esetében az eladó nem felel azért a hibáért, amelyért az alacsonyabb árban állapodtak meg. Ilyen esetekben a vevő a cserejog helyett ésszerű árengedményre jogosult.


A hibákból eredő jogok

Az eladó a 24 hónapos jótállási időn belül, illetve a reklámban, az áru csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításban feltüntetett használati időn belül az áru átvételét követően felmerülő hibákért felel.

Ezen időszakon belül a Vevő reklamálhat, és választása szerint olyan hiba miatt, amely lényeges szerződésszegésnek minősül (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható vagy orvosolhatatlan):

- a hiba kijavítása egy új, hibátlan tétel szállítása vagy a hiányzó tétel szállítása útján;
- a hiba ingyenes javítással történő kijavítása;
- a vételár ésszerű csökkentése; vagy
- a vételár visszatérítése a szerződéstől való elállás alapján.

Lényeges szerződésszegésnek minősül az olyan szerződésszegés, amelyről a szerződésszegő fél már a szerződéskötéskor tudott, vagy tudnia kellett, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha előre látta volna a szerződésszegést.

A nem lényeges szerződésszegésnek minősülő hiba esetén (függetlenül attól, hogy javítható vagy nem javítható hibáról van-e szó) a vevő jogosult a hiba kijavítására vagy a vételár ésszerű csökkentésére.

Ha a kijavítható hiba a javítást követően ismételten előfordult (harmadik reklamáció ugyanazon hiba miatt vagy negyedik reklamáció különböző hibák miatt), vagy az áru nagyobb számú hibával rendelkezik (legalább három hiba egyszerre), a vevő élhet a vételár csökkentésére, az áru kicserélésére vagy a szerződéstől való elállásra vonatkozó jogával.

Az eladó nem felel a szokásos elhasználódásból vagy a használati utasítás be nem tartásából eredő hibákért.

dtest
Avevőköteles a hiba felfedezésétől számított indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani az eladóhoz vagy az áru javítására kijelölt személyhez. Ha ezt írásban vagy elektronikus úton teszi, meg kell adnia elérhetőségét, a hiba leírását és a reklamáció rendezésének módjára vonatkozó kérését.
Az online űrlapot itt töltheti le.

A vevő a hiba bejelentésekor, illetve a hiba bejelentését követően indokolatlan késedelem nélkül köteles közölni az eladóval, hogy milyen jogot választott. A választás megváltoztatása az eladó hozzájárulása nélkül csak akkor lehetséges, ha a vevő olyan hiba kijavítását kérte, amelyről kiderül, hogy nem orvosolható.

Ha a vevő a lényeges szerződésszegésből eredő jogát nem gyakorolja időben, ugyanolyan jogok illetik meg, mint a nem lényeges szerződésszegés esetén.

A vevő köteles bizonyítani az áru megvásárlását (lehetőleg vásárlási bizonylattal). A követelés rendezésének határideje a követelés bejelentésének (értesítésének) időpontjától kezdődik. A vevő a reklamációval egyidejűleg vagy azt követően köteles az árut az eladónak vagy a javításra kijelölt helyre átadni vagy szállítani. Az árut a sérülések elkerülése érdekében megfelelő csomagolásba kell csomagolni, és szállításkor tisztának és hiánytalannak kell lennie.

Az eladónak haladéktalanul, legkésőbb három munkanapon belül döntenie kell a reklamációról, vagy ha a döntéshez szakmai értékelésre van szükség. A szakmai értékelés szükségességéről szóló tájékoztatást ezen időtartamon belül közölni kell a vevővel. Az Eladó köteles a reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a benyújtástól számított 30 napon belül rendezni, kivéve, ha a Vevővel írásban hosszabb határidőben állapodtak meg. Ezen határidő lejárta után a vevőt ugyanazok a jogok illetik meg, mintha lényeges szerződésszegésről lenne szó. I.T.O. keretében történő vásárlás esetén a 30 napos határidő ésszerű időtartamra meghosszabbítható. Mindig törekszünk azonban a 30 napos határidő betartására, és csak kivételes esetben lehet a határidő 30 napnál hosszabb.

Ha az eladó nem hajlandó kijavítani az árucikk hibáját, a vevő ésszerű árengedményt követelhet az árból, vagy elállhat a szerződéstől.

A jótállási idő meghosszabbodik a reklamáció bejelentésétől a reklamáció rendezéséig, illetve a vevőnek a dolog átvételére kötelezéséig eltelt idővel. Ha az árut vagy annak egy részét kicserélik, az eladó felelőssége úgy érvényesül, mintha az árut vagy annak egy részét újonnan vásárolták volna.

Amennyiben a reklamáció státuszának online nyomon követése nem lehetséges, az Eladó vállalja, hogy a Vevő kérésének megfelelően e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatja a Vevőt a reklamáció rendezéséről.

Jogos reklamáció esetén a Vevő jogosult az ésszerűen felmerült költségek megtérítésére.

 
összehasonlítóban    termékkijelző
törölj mindent
Načítám zboží...
FELL
zoom image